לאחר המתיחות: שאמה הכהן נפגש עם רובנישטיין: "אין הסכמות"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on לאחר המתיחות: שאמה הכהן נפגש עם רובנישטיין: "אין הסכמות"

    ראש עיריית 'רמת גן' הנכנס כרמל שאמה הכהן, הגיע לפגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית 'בני ברק' השכנה בלשכתו. השניים סיפרו כי המפגש נערך ברוח טובה משני הצדדים וסיכמו להמשיך את שיתוף הפעולה המקצועי בין הצדדים בנושאים כמו תחבורה ועוד. כרמל שאמה הכהן אמר: "כי לא היו הסכמות בפגישה"

    הפגישה היום
    13:12
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on הגל נמשך: גם שטראוס מודיעה על העלאת מחירים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההצהרות של ראש עיריית רמת כן הנכנס, כרמל שאמה הכהן, בדבר תשלומי חנייה בפארקים העירוניים לתושבים שאינם מתגוררים בעיר ובנוסף הצהיר אמש בראיון ל'מהדורה המרכזית' כי על עיריית 'בני ברק' לפתוח את המעבר ברחוב יהודה הנשיא, נפגשו ראשי עיריות רמת ובני ברק, בכדי להגיע להסכמות. הפגישה נערכה ברוח טובה אך לא היו הסכמות בין העיריות, ככל הנראה התוכניות של ראש עיריית רמת גן ייצאו אל הפועל.

    במפגש העבודה הראשון של ראש עיריית ר"ג הנכנס עם ראש עיריית ב"ב אברהם רובינשטיין בלשכתו, דנו ראשי הערים בתיאום בין הערים. ממשקי עבודה, נושאי תחבורה ועוד. השניים סיכמו לשתף פעולה בענינים שונים לטובת תושבי הערים.

    ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין אמר: "כי בני ברק ורמת גן חולקות יחסי שכנות קרובה תוך כבוד והערכה הדדית. נמשיך לפעול יחד לטובת שולחינו ולפיתוח הערים בכל התחומים. תודה לעמיתי כרמל שאמה ראש עיריית רמת גן על ביקורו המקצועי".

    כרמל שאמה הכהן ראש העיר הנכנס רמת גן: "אני מודה לשכני כבוד ראש העיר בני ברק על ארוח פגישת הכרות ראשונית ביננו בה הועלו ברוח טובה מגוון נושאים. הרוח הטובה נשמרה לכל אורך הפגישה גם כשלא הושגו הסכמות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רק אדם שיודע איפוא הכסף.אפשר להאשים אותו